Jag har blivit traderian.
Tänkte jag skulle göra mig av med lite vinylskivor, men folk på
auktionssajten Tradera bjuder som sjutton på skivorna och jag måste bara
gå in där och kolla hela tiden hur mycket olika objekt står i.
Sedan är det ganska roligt att se när pengarna flyter in på kontot och
att skicka skivorna till förväntansfulla auktionsvinnare är inte heller
tråkigt.
Så se upp!
Tradera kan bli en ny sjukdom.
/Tomas