En veckas kurs på Fojo i Kalmar har gjort mig till en vänligare människa. Kursen Skriva för livet är rena massagen för egot. Kursledare och kursdeltagare har tillsammans skapat ett umgänge där alla ger varandra positiv "feedforward".
Känslan att vara där är för mig lite samma som när jag var i Dublin på Irland. Alla människor är så himla trevliga mot varandra att det smittar. Man känner sig glad och upprymd. Efteråt vill man sprida värmen vidare till alla man möter, för det är ju just genom att vara trevlig som man får möta trevlighet.
Prova!