Skildra nu - blogg direkt från platsen - nu
Blogg för Tomas Carlsson
18 januari 2005
20 minuter till centrum
Nya Fojo är hälsosammare. Nu får man en promenad på 20 minuter både före och efter maten. Så borde det vara på alla arbetsplatser.
Alla håller inte med. Alla vill ha egen bil.
1 kommentar:
Tomas
sa...
Jasså du, säger du det?
3:46 em
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Jasså du, säger du det?
Skicka en kommentar